عکاس تازه کار

شیر و خروشید قدیمترین نمادهای ایران است

عکاس تازه کار

شیر و خروشید قدیمترین نمادهای ایران است

خدا حافظی با ( و اعدو لهم ماستطعتم من قوه)

چند روزه که آمریکایی ها در آستاته زمستان پیشاپیش به استقبال رو سیاهی رفته اند و ادعاهای قبلی اشان در باره برنامه هسته ای ایران را رد کرده اند.

خب طبیعی بود که کلی سرو صدا در این باره بلند شود؛ و همه این مساله را نوعی پیروزی دستگاه دیپلماسی فعال شده در سالهای اخیر تلقی کنند اما اگر به این نکته توجه شود که امریکایی ها با این کارشان به نوعی قصد داشته اند به دولتها و ملتهای جهان حالی کنند که جمهوری اسلامی هم پس از فشارهای غرب کوتاه آمده و دیگر هوس داشتن سلاح هسته ای را از سر بدر کرده است؛ نتیجه گیری ها از آن بیانیه کذایی اندکی دقیق تر خواهد شد.

 

 

من زنده ام ولی بیمار

یه بیماری نا شناخته که هنوز اطبا از درمان ان عاجزند وجود دارد ولی من به آن مبتلا نشده ام.

بیماری من ظاهرا سینوزیت است و مشکل حادی هم ندارد.

سه تا آمپول + یک چهارم لیتر شربت + دوجین قرص تا الان استفاده کرده ام.

حالا به زودی بهبودی حاصل می شود و در خدمتتان خواهم بود.

البته مشکل اصلی اینترنت است و رایانه.

ولی بحث های مفصلی دارم.

دوستان فعلا درود بدرود.

احتمالا اواخر همین ماه مشکلات برطرف می شود.