عکاس تازه کار

شیر و خروشید قدیمترین نمادهای ایران است

عکاس تازه کار

شیر و خروشید قدیمترین نمادهای ایران است

حمله اتمی ابزاری برای کنترل جمعیت

می گویند یک نفر را که خوابیده می شود بیدار کرد اما کسی که خودش را به خواب زده نمی شود. 

این مثال وصف حال بسیاری از رسانه ها و شخصیت های سیاسی کشور ماست. 

بعضی ها خودشان را به خواب مخالفت زده اند و اصولا واکنشی نشان نمی دهند مگر مخالفت. بعضیشان اگر رویشان بشود حتی با خودشان نیز مخالفت می کنند همچنانکه گاه بر اثر فراموشی چنین نیز می کنند.

در اینکه احمدی نژاد رییس جمهور بدرد نخوری است فعلا تردید نمی کنیم و این فرض را بدون هیچ تعقلی می پذیریم. 

چند شب پیش احمدی نژاد بر اثر یک تحلیل قدیمی و تقریباً اثبات شده و بر اثر اخباری که بسیاری از به خواب رفته ها نیز می دانند موضوع تکثیر نسل را با شرایطی مطرح کرد و همین؛ دست مایه مخالفت ها شد. 

من که خودم منتظرم مرکز پژوهشهای مجلس در همین دو سه روز کلی کارشناس و متخصص و پروژه تحقیقاتی پیدا و منتشر کند که به هزار دلیل تکثیر جمعیت غلط است و باید سریع تر جمعیت را کنترل کنیم اگر هم رویشان بشود به سیاق برخی ماده گراها جواز آدمکشی می دهند. 

چه بسا تحقیقی هم پیدا کنند که حمله آمریکا به هیروشیما و ناکازاکی و کم شدن چندصد هزار نانخور از کشور ژاپن راز توسعه و موفقیت ژاپنی هاست. 

دشمن دانا به از نادان دوست 

دشمن دانا بلندت می کند 

برزمینت می زند نادان دوست 

این دوست های بخود به خواب زده هم در بهترین حالتش نقش همان نادان دوست را بازی می کنند. 

اینها ار بس باد صدا و سیما و چند روزنامه و خبرگزاری در غبغبشان سنگینی می کند که گمان می کنند نان مردم بدست مبارک ایشان است. 

آقایان توجه کنید: با این روند فعلی کنترل جمعیت در مرکز ایران و سیاستهای دول اجنبی در مناطق مرزی برای تکثیر جمعیت هواداران ایشان نتیجه تا ۳۰ سال دیگر که تقریبا نسل عوض می شود مشخص است. 

باقت جمعیتی ایران در آن شرایط عوض می شود و اکثریت جمعیتی با وهابیون و سنی مذهبهای همسو با رژیم آل سعود و صهیونیست ها و نه برادران اهل سنت دوست داشتنی ایرانی خواهد بود و بسیاری از کشورهای همسایه به لحاظ جمعیت از ما بزرگتر و در محاسبه های قدرت سیاسی و نظامی برتر خواهد بود. 

شما هم که تکلیفتان مشخص است چه می شود. 

بهتر است به جای گریبان چاک کردن برای طرح های غیر ضرور و مرده های سیاسی و وطن فروش های منافق و مرفهان بی درد به فکر اجرای عدالت و مبارزه با فساد باشید. 

و هنوز نعوذبالله خداون عالم از خدایی نیفتاده که نان و روزی بندگان خدا به دست شما افتاده باشد؛ شمایی که در هدایت نزدیکانتان هم چندان کارنامه درخشانی ندارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد