عکاس تازه کار

شیر و خروشید قدیمترین نمادهای ایران است

عکاس تازه کار

شیر و خروشید قدیمترین نمادهای ایران است

مبارک باشد

هفته گذشته عبدالمالک ریگی تروریست عمله امریکا دستگیر شد این دستگیری از آن جهت اهمیت دارد که او تحت حمایت و پوشش دستگاههای اطلاعاتی امریکاُ انگلیسُ عربستان سعودی اسراییل و پاکستان بود. 

این دستگیری نشان دهنده برتری اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران بر این کشورها بود.

نظرات 8 + ارسال نظر
ی جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ب.ظ

برتری چی؟؟؟؟
برای اتهاماتی که زدی دلیل هم داری؟؟
می بینی وقتی بی چون و چرا یاد می گیری توهین کنی چی می شه؟؟!!
می شی مزدور
نشو عزیز

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام.می گم عنوانشو بزنم برای حاجی یا بنویسم فلانی ملاحظه فرمایند؟

در دو نسخه یکی عنوانش برای حاجی و دیگری بدون عنوان ولی متن دو نسخه مثل هم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ق.ظ

فکس کردم.

خوبه ممنون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ق.ظ

چه خبر؟ اگه کلاس نداری برو دیگه.بیکار اونجا نمون.

دارم اکسفورد نصب می کنم تموم شه اگه استاد نیاد می رم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ق.ظ

اکسفوردو که من دارم. خوب بیا بهت بدم نصب کن. ضمنا این چرندیات چیه اینجا می‌نویسی؟مردم حق دارن هرچی بهت می‌گن !

اگه او سی دی را منظور نظر داشتی باید بگم همو را اوردم و دارم نصب مب کنم ولی کلی خش داره و کامل نمی شه.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ق.ظ

ما ۱:۱۵ تعتیل میشیم. جووووووووووووووووووووووووووووونننننننننن!

مگه کار ندارین

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ق.ظ

تعطیل:دی

کاش یکی هم به فکر ما بود

حیات۹۶۰ سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:57 ب.ظ

حالا خوبه که سفیر پاکستان بعد از دستگیری ریگی اعلام کرد که اونو یک هفته قبل به ایران تحویل داده. رو رو برم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد