عکاس تازه کار

شیر و خروشید قدیمترین نمادهای ایران است

عکاس تازه کار

شیر و خروشید قدیمترین نمادهای ایران است

امت امام روح الله نمی خواهد نام امامش علیه امامش هزینه شود

این روزها و پیِ آنکه جناب سید حسن مصطفوی نوه ثُلبی حضرت امام خمینی  به پالوده خوری با اراذل و اوباش و سران فتنه مشغول است و به مرام عموزاده عزیز خود گرویده است و پیروی از بی بی سی و سی ان ان را به سبک گاوچران های آمرییکایی تجربه می کند؛ خیلی ها صدایشان به اعتراض بلند شده است که چرا مردم در سخنرانی او شعار داده اند و چه گفته اند. اصل اینکه مردم در 14 خردادد چه فریاد کردند و چقدر بودند به کنار اما این مساله برای من جالب است کسانی که تا چندی پیش در دعواهای سیاسی و خطی امثال سید حسن آقا را دشمن می شمردند و اگر مجال می یافتند ضد ولایت فقیه هم می شمردندش چه شده است که امبروز برای او گریبان چاک می کنند.

نه گمان می کنم سید حسن مرام سیاسی اش را عوض کرده باشد و نه گمان می کنم خواص سیاسی خط کشی های سیاسی قبلی یادشان رفته باشد. آنها فقط از این عصبانی شده اند که چرا مردم دیگر گول نمی خورند؛ چرا دیگر مردم در زمینی که آنها داور و تماشاچی اش شده اند بازی نمی کنند.

چهاردهم خرداد مردم و دوستداران حضرت امام بی آنکه کسی آنها را سامان داده باشد به وسط میدان آمدند اصلا 14 خرداد روز مردم است این روز برای مردم ما از 22 بهمن و 12 بهمن و خیلی روزهای دیگر مهمتر است؛ 14 خرداد از سوم آن هم مهمتر است 14 خرداد بیش از آنکه شبیه 12 و 22 بهمن باشد شبیه 15 خرداد است شبیه 22 خرداد و 27 و خرداد و 3 تیر است .

14 خرداد روز مردمی است که همه دلهایشان را با خمینی به آسمان گره زدند؛ 14 خرداد ابرهای آسمان به حال مردم روی زمین غبطه می خورند، 14 خرداد عرش خدا زمین بهشت زهرا می شود؛ به همه وصیت کرده بودم اگر توفیق داشتم و سرنوشتم با پدرم یکی شد مرا پایین پای او دفن کنند به همان سبکی که حاج سید احمد آقا پایین پای حضرت روح الله آرام گرفت. به همان سبکی که .... اما حالا دلم می خواهد مرا زیر پای زایران صادق حضرت روح اله بگذارند؛ امت روح ا.. امسال هم نشان دادند مثل مولایشان هیچ گاه راه را گم نمی کنند می دانند که اگر عایشه هم به میدان آمد فریب او و شتر سرخ مویش را نخورند و دیگر او ام المومنین که نیست هیچ تازه با اهل جبهه شیطان هم یکی شده است آنها هم او را به مادری نمی پذیرند آنها مادری دخرتکان روم و ارمنی را بیشتر از مادری عایشه دوست می دارند.

امت امام می دانند که پسر نوح بودن تو را بیمه نمی کند اهل خانواده لوط بودن هم در بزنگاه به کارت نمی آید، خودت کی هستی امت روح اله 14 خرداد امسال نشان دادند روح خدا جاودانه است، نشان دادند آن روحی که خداوند در کالبد انسان دمید روح روح اللهی بود؛ عاشقان روح الله به همه نشان دادند که دیگر نمی خواهند با خط کش جناح های سیاسی و تفکرات قبلیه ای رفتار کنند.

برای این مردم روح آسمانی روح الله مهم است نه نام خانوادگی او، برای این مردم سیلی زدن روح الله در گوش استکبار و شیاطین ارزش و افتخار دارد نه ....

من هم مثل خیلی از علما و شخصیت های سیاسی از آنچه در 14 خرداد اتفاق افتاد ناراحتم. ناراحتم از اینکه بعض ها رینگ بوکس و پای ماهوراه نشستن و را با حرم امن روح الله عوض2ی گرفته اند. ناراحتم برای بیتی که باید مامن نور می ماند ولی پای فتنه گران به آن باز شد. برای امامی که در حضورش عاشقانش را جمع اندک می خوانند. که اگر حضرت امام خمینی هم اجازه سخن گفتن داشت از همه بلند تر شعار می داد؛ طوری شعار می داد که به گوش همه برسد؛ اصلا مگر امام در وصیت نامه اش و خیلی جاهای دیگر فریاد نزده است مگر نگفته است ملاک حال فعلی افراد است، مگر نگفته است ...

من هم اگر مثل خیلی های دیگر با تشریفات و در چنین مراسمی حضور می یافتم نمی فهمیدم جمعیت چقدر است و اصلا چند نفر آمده اند که وزارت و وکالت و ریاستشان ماندنی شود و چند نفر آده اند که داغ امامی را بر امام دیگر تسلیت بگویند. آن موقع من هم هنوز فکر می کردم سید حسن مصطفوی، خمینی است؛ من هم فکر می کردم مثل خیلی آقازراده های دیگر می توانم هر کاری دلم خواست بکنم و چون پدرم فلانی است ....

امتی که امامت روح الله را پذیرفت اهل اینگونه فریب خوردنها نیست نه با مشاین ضد گلوله می اید و می رود و نه اصلا راه VIP را بَلد است و گرنه دستگاه های جاسوسی آمریکا و انگلیس زرنگ تر از همه این آقایان زادگانند. اصلا اگر می شد این ملت را فریب داد که نباید امثال احمدی نژاد برسر کار می آمدند، ریاست فرزندان خاندان بهرمانی سهل الوصول تر بود هم شیوخ شکم برآمده عرب خوششان می آمد و هم چشم سبزهای فرنگی راحتتر با آن کنار می آمدند دیگر به فارسی وان و بی بی سی و هزار و کوفت و زهر مار دیگری نیاز نبود.

مردم در 14 خرداد فقط گفتند ما هستیم و خواستند خواب کسانی را که توهم بیشمار بودن داشتند را آشفته کنند. حالا تلویزیون هم هرچه بخواهد مرگ بر موسوی گفتن مردم را سانسور کند من که خبرم را زا تلویزیون نمی گیرم، مردم که برای باهم بودن به تلویزیون نیاز ندارند، 14 خردارد چند میلیون تلویزیون از سراسر عالم به حرم امام روح الله رفته بودند تلویزیونهایی که نه فقط نما و آوا را،  که حس را هم منتقل می کنند. وقتی به هادی گفتم امروز چه خبر بود چنان با حرارت برایم تعریف کرد که فهمیدم از نماز تا ساعت 5 عصر یعنی حدود سه ساعت و نیم طول بکشد تا از حرم خارج شوی یعنی جمعیت چقدر بوده است. وقتی گفت تا سید جوان گفت شعارها را جمع اندکی سر می دهند چگونه همه حرم منفجر شده است و امت چه پاسخی به او داده اند.

تلویزیون من نه سیمای جمهوری اسلامی است که همه امت امام رسانه اند. فردای 14 خرداد همه فهمیدند جمعیت اندک یعنی چند نفر. حالا هم اگر همه خواص بیایند دفاع مردم از امام را به اسم امام و بیت امام محکوم کنند چه اهمیت دارد مگر در بزنگاههایی مثل 9 دی و 22 خرداد کسی به آنها توجه کرد؛

این امت مثل امامشان نه فریب راست صالح را می خورد و نه از آمدن سید متمدن می هراسد؛ جریان خروشانی است که هرچه بر سر راهش مقتاومت کند محکوم به فناست. نه رودخانه است که سد راهش شوند و نه دریاست که شوری اش دلت را بزند این امت طوفان ناله9 های شهدای فکه و غرش شیران اروند را به ارث برده است، این ملت اروند است که هم دریاست و هم رود، خروشان است و طوفانی و زلال؛ نورانی است و ناشناخته و عظیم.

بگذار این خواص نگران آقازادگی آقازاده هایشان باشند. بگذار نگران کارخانه و واردات و صادارت آقازاده هایشان باشند. مگر امتی که به خاطر امامش تا به حال اینهمه سخاوت به خرج داده از سخاوت خود در حق آقازدگی فرزندان خواص کاسته؛ امت امام روح الله نمی خواهد نام امامش علیه امامش هزینه شود. جناب سید حسن مصطفوی هم با هر که می خواهد عروسی هر کسی برود و عکس یادگاری بگیرد کسی ناراحت نمی شود ولی اجازه نمی دهد نام امامش هزینه بازی های کودکانه و هوس سطحی کسانی شود که جز به منصب و مال و مقام خود هرگز نیاندیشده اند. اجازه نمی دهد نام امامش ناندانی شیاطین شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ق.ظ http://picture11.mihanblog.com/

سلام دوست گرامی وب زیبایی داری اگر با تبادل لینک موافقی وب منو با عنوان

مدل لباس زنانه

لینک کن و بهم خبر بده تا لینکت کنم

http://picture11.mihanblog.com

ای دی یاهو ----> mohammad.1361

[ بدون نام ] شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:33 ق.ظ

عجب وبلاگ مزخرفی
خامنه ای حیا کن
مملکت رو رها کن
مبارک رو نگاه کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد