عکاس تازه کار

شیر و خروشید قدیمترین نمادهای ایران است

عکاس تازه کار

شیر و خروشید قدیمترین نمادهای ایران است

مردم برای بار دوم به نبودن موسوی رای دادند

آشوب های اخیر  معرکه مناسبی برای نمایان شدن ماهیت و درون مایه برخی عناصر و افراد با ظاهر های موجه در صحنه سیاسی کشور بود. 

میر حسین موسوی که خود را نخست وزیر حضرت امام خمینی (قدس الله النفسه الزکیه) معرفی می کند و دل به برخی تعاریف گزینش شده از دوران و کلام ان رهبر فرزانه کرده است در ایام انتخابات و از ابتدای سفرها و. نشست های تبلیغاتی اش تا مناظره ها و برنامه های تلویزیونی و به چهره کاملا عریان پس از شکست در انتخابات ماهیت و درونمایه خود را روشن کرد. 

درباره این عالیجناب فراتر از قانون که قانون و کشور را برای خو.دش می خواهد و لا غیر شاید توجه به این نکته که موسوی در این انتخابات برای بار دومی است که به وضوح در مقابل خواست و اراده ملت می ایستد حایز اهمیت است.  

ایشان و دوستانشان در انتخابات چهارمین دوره ریاست جمهوری زمانی که رییس جمهور منتخب با رایی بیش از قانون اساسی مورد حمایت مردم قرار می گیرد و در حالی که در تبلیغات انتخاباتی رییس جمهور منتخب به مردم وعده تغییر نخست وزیر را می دهد دوستان آةقایب موسوی با دروغ بستن به حضرت امام و همچنین با ترور شخصیت نمایندگان مخالف آقای موسوی در مجلس شورای اسلامی حضور و حاکمیت باند خود را در دولت و نخست وزیری تثبیت می کنند. 

اینکه حضرت امام خمینی چرا دروغ کویی این آقایان را برملا نکرد چند علت دارد. 

  1. حضرت امام نمی خواست  این افراد در میان جامعه ای که خود را مرید و مقلد حضرت امام خمینی می دانستند بی آبرو شوند. 
  2. حضرت امام بنایشان بر نگه داری همه نیروها در چارچوب نظام تا سر حد ممکن بود. 
  3. حضرت امام به هوشمندی و توانایی رییس جمهور منتخب در اداره کشور آشنا و مطمئن بود. 
  4. حضرت امام خود را مکلف به رعایت مصلحت کشور در دوران دفاع مقدس و مقابله با دشمن خارجی می دانست؛ و یقینا در چنان فضایی ادامه یافتن ان بحث جز خشنودی دشمنان انقلاب نتیجه و ثمره دیگری نداشت و امام موضوع فاسد تر را با تن دادن به فاسد از کشور دفع فرمودند. 

جناب آقای موسوی این نخستین بار نیست که ملت انقلابی به شما و ژست هایتان پاسخ نه می دهند و دست رد به سینه تان می کوبند؛ بی تردید این که شما در انتخابات ریاست جمهوری نیز با چنین نتیجه ای مواجه می شوید برای آنانکه که گرایشهای درونی ملت را می شناسند و با چشمان باز در میان ملت زندگی کرده اند نکته تعجب بر انگیزی نیست. 

آقای موسوی بپذیرید شما در نظام انتخاباتی منتخب ملت نیستید و اگر می خواهید به قدرت و دولت دست یابید باید نخست به این بیاندیشد که چرا مردم به مخالفان شما رای می دهند. 

آقای موسوی نگذارید کار به جایی برسد که مردم به خیابنها بریزند و حساب خود را با شما تصفیه کنند.

مردم تهران به آشوب طلبها پاسخ می دهند

ساعت 16 امروز به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می شود 


تجمع مردم تهران در اعتراض به آشوب و اقدامات تخریبی اراذل و اوباش 

خبرگزاری فارس: مردم تهران عصر امروز سه شنبه در اعتراض به آشوب، اقدامات تخریبی اراذل و اوباش، تشنج آفرینی‌ها و تخریب اموال عمومی اخیر در میدان ولیعصر اجتماع بزرگی برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ مردم تهران در اعتراض به تشنج آفرینی‌های اخیر و تخریب اموال عمومی به منظور حفاظت از حقوق ملت ساعت 16 امروز سه شنبه در میدان ولیعصر تجمع خواهند کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای تمامی ملت حزب الله، حامیان ولایت و طرفداران دولت اسلامی اعم از زنان، مردان، دانش‌آموزان و دانشجویان و همه قشر‌هایی که در حماسه 22 خرداد مشارکت داشته‌اند درخواست کرد تا در این مراسم شرکت کنند.
انتهای پیام/ک

خبر رسانی مغرضانه به سبک تابنک با چاشنی دروغ

با همه حسن ظن و احترامی که برای جناب محسن رضایی به ویژه سوابق او قایلم اما عملکرد سایت تابنکاک که انتساب آن به این کاندیدای محترم محرز است؛ نشان از نوعی غرض ورزی  کم سوادانه دارد.
درباره عملکرد این سایت دو نمونه قابل ذکر است:
1- خبر سایت مذکور درباره حضور احمدی ن‍ژاد در اصفهان و ازدحام جمعیت که تصاویر درج شده در سایت تابناک مشخصا غرض ورزانه انتخاب و منتشر شده بود. درحالی که گزارش های تصویری منابع گوناگون نشان دهنده حضور چند صد هزار نفری اصفهانی ها در حمایت از احمدی نژاد بود.
2- سایت تابناک در خبر دیگری با اشاره به صحبت دیروز رییس جمهورمبنی بر اینکه شورای نگهبان اعلام کرده هیچ کاندیدایی شکایت مستند به این شورا از روند انتخابات ارایه نکرده است گفته محسن رضایی به صورت اجباری متن شکایت خود به شورای نگهبان را منتشر کرد.
قابل توجه تابناک نشین های عزیز و جناب مهندس رضایی رییس جمهور از حدود ساعت 14 دیروز در کنفرانس خبری بوده است و پس از پایان کنفرانس نیز به سرعت به میان هوادارانش در میدان حضرت ولیعصر (عج) رفت؛ در سخنرانی هم اعلام کرد من از شورای نگهبان پرسیدم آیا کسی اعتراض مستند به انتخابات کرده است که شورای نگهبان اعلام کرد هیچ یک از کاندیداها اعتراضی نکرده اند.
اما مهم است توجه دوستان به این نکات جلب شود:
1- کنفرانس خبری پخش زنده بود و همه می دانستند رییس جمهور اگر پرسشی انجام داده است مربوط به قبل از کنفرانس خبری و تجمع میدان حضرت ولیعصر (عج) بوده است.
2- آقای رضایی و موسوی در ساعات پایانی وقت اداری دیروز به شورای نگهبان شکایت های خود را ارایه کرده اند.
با دانستن مطالب بالا رییسجمهور مطلب خلاف واقعی بیان نکرده است و نگفته تا لحظه سخنرانی هیچ شکایتی اظهار نشده؛ چه آنکه شکایت آقای رضایی مستند به هیچ سند و مدرکی نبوده است که دال بر تخلف یا خدای نکرده تقلب باشد.
سخن رییس جمهور هم به لحاظ معنایی مربوط به این نکته است که تنش افرینی ها قبل از طرح شکایت و بررسی شکایت و اعلام نظر مرجع قانونی نشان دهنده قانون گریزی و خود برتر بینی یک جریان خاص است که خود را فراتر از قانون و مهمتر از امنیت، آرامش و آسایش شهروندان می پندارد.
دوستان تابناک نشین لطفا اتقو ا...

جناب مهندس از شتر دروغ گویی و خیال پردازی پیاده شوید

انتخابات و نتیجه ان نکته ای نبود که جای شگفتی و تعجب داشته باشد مگر آنکه کسانی بخواهند با خیال پردازی سر خود را کلاه بگذارند. 

از هفته ها قبل نظر سنجی ها و استقبال های مردم شهرهای مختلف از رییس جمهور برای اهل فهم روشن کرده بود که اقبال مردمی به احمدی نژاد به صورت ملی در آمده است و هرچه مخالفان رییس جمهور تلاش کردند با لقب دادن ملت به مردم آش و اتوبوس محبوبیت احمدی نژاد را نفی کنند ملت مصمم تر شد. 

در این میان نامه گستاخانه هاشمی رفسنجانی هم دردی را دوا نکرد و تنها حجت را بر کسانی که می پنداشتند این جماعت اندک پایبندی به ایران دارند تمام کرد.
نقل است که دیوانه ای به نزد مردمی که کوچه ای ایستاده بودند رفت و به دروغ به آنها گفت در میدانگاه آش می دهند کاسه بردارید و بروید. مردم هم از سر صداقت حرف او را باور کردند و هر کس با کاسه ای و ظرفی به سر کوچه رفت.
کوچه که خلوت شد دیوانه هم ظرفی برداشت و به میدانگاه رفت تا آش بگیرد. بیچاره خودش دروغ گفته بود و خودش هم باور کرده بود.
جناب مهندس موسوی و ستادش که در تمام طول انتخابات به جای آنکه خود را برای مردم اثبات کنند همواره کوشش کردند رقیب را تخریب و اینگونه تبلیغ کنند که پیروزی در انتخابت برای انها وعده حتمی است.
آنها با نادان پنداشتن مردم بر این موج تبلیغاتی تاکیید کردند و کار به جایی رسید که خودشان هم باورشان شد.
 اما مردم در روز 22 خرداد نتیجه را به گونه ای دیگر رقم زدند.
اما مهندس موسوی و دوستانش که به مردم گفته بودند آش می دهند کاسه به دست میدان به میدان می چرخند و ......
آقای موسوی تو نخست وزیر بوده ای خیلی از اطرافیانت هم وکیل و وزیر بوده اند هر چند کارنامه عمل شما ساده لوحی هایی از این دست بیشمار دارد اما امیدوارم که کسی پیدا شود و شما را متوجه کند که تبلیغاتتان دروغ بوده است. مردم باور نکرده اند و حسابشان از شما جداست امیدورم شما هم به زودی دستگیرتان شود اوضع از چه قرار است.

آقای کروبی ۳۰۰ میلیون را نگفتی ۲۰ میلیاردو از کجا آوردی

شبکه ارتباطات سیار ۲۷ میلیون مشترک دارد که روزانه ۹۰ میلیون پیامک ول می دهند. 

اگر ستاد آقای کروبی روزانه برای هر مشترک ۲ پیامک ۲ قسمتی می فرستاد در روز ۱۰۸ میلیون پیامک می شود. 

این رقم اگر در ۲۰ روز محاسبه شود می شود ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون پیامک. 

که هزینه هر پیامک ۸ تومان می شود۱۶ میلیارد و ۸۶۴ میلیون تومان.

آروغ های بد بو ....

خیابانهایی که در روزگار انتخاب شدن پر از جمعیت می شود و آدمهایی که بی پروا هرچه به دهانشان میآید می گویند.
حرف هایی که مثل آروق های پس از کلی پر خوری است، بدبو، بد صدا و زشت کننده صورت.
ادعا نمی کنم که آقای موسوی در سالهای نخست وزیری اش برده است و خروده است، اما در این روزها می توان ادعا کنم آقای موسوی وقتی ادعای دلسوزی برای مستضعفان می کند یادش رفته خانه کاخی را به یک هفتادم قیمت از دولت خریده و اکنون من از محاسبه قیمت درختهای ان خانه عاجزم.

ادامه مطلب ...

پاسخ قاسمی به ادعای موسوی اعزام نیرو به لبنان با تایید امام بود

فرمانده تیپ اعزامی متوسلیان بود نه همت

سردار سعید قاسمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و از اعضای قوای محمد رسول‌الله برای اعزام به لبنان، در پاسخ به ادعای میرحسین موسوی در این زمینه، جهت تنویر افکار عمومی نسبت به واقعیت و ثبت در تاریخ، نامه‌ای منتشر کرد.

ادامه مطلب ...

شعرهای انتخاباتی (۴)

رزمنده و در صف جهادیم هنوز

نابود گر ظلم و فسادیم هنوز

سوگند به روح قدسی روح ا...

ما یاور احمدی نژادیم هنوز

متن کامل اعلام حمایت ارامنه از میر حسین موسوی به زبان ارمنی:

«میهدیم یار داژن یدمحا هب مه اب همه ناریا هنمارا ام»

ارمنی بلد نیستی از آخر به اول بخون.

میرحسین رانت خوار و دروغ گو

بوی صداقت آمد!/14واگذاری منزل مسکونی به موسوی؛ 70 برابر زیر قیمت در دولت رفسنجانی

شاید وقتی موسوی ابهامات مطرح شده در خصوص منزل مسکونی اش را تکذیب می کرد و آن را "اطلاع ناصحیح" می خواند، گمان نمی کرد روزی خواهد آمد که اسناد مربوط به مدعایش منتشر شود تا مردم از آنچه هست، مطلع شوند.

به گزارش رجانیوز فروردین ماه سال جاری بود که نامه فاطمه رجبی خطاب به موسوی منتشر شد. در این نامه برخی تناقضات و ابهامات در خصوص عملکرد و مواضع موسوی مورد اشاره قرار گرفته بود. از جمله بحث ساده زیستی و منزل مسکونی میرحسین. رجبی نوشته بود: «موسوی ساده‌زیست است!؟ کدام ساده‌زیستی؟... اگر موسوی در کاخ‌نشین یا شاه‌نشین جماران سکنی ندارد، معنایش ساده‌زیستی است؟ روزی با ماشین، مسافتی را از پشت یک دیوار در منطقه پاستور طی کردم، به من گفته شد این مسافت دیوار خانه مسکونی موسوی است! به عمل کار بر آید به سخن‌دانی نیست.»

این نامه بود که واکنش هتاکانه‌ی ابراهیم نبوی و بعد از آن اطلاعیه موسوی را به دنبال داشت. موسوی خطاب به نبوی نوشت: «اینجانب به عنوان کسی که مخاطب نامه آن خانم محترم بوده‌ام، به جز اطلاع ناصحیحی که در مورد محل منزل مسکونی‌ام به ایشان داده‌اند، مابقی این نوشته را نظری در میان نظرات یافتم که یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری باید طاقت شنیدنش را داشته باشد.»

اما خانه‌ای که رجبی از آن سخن می گوید، خانه‌ای است که در سال 71 یعنی بعد از نخست وزیری موسوی و در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی با قیمتی بسیار نازل، یعنی حداقل 70 برابر زیر قیمت، از طرف دولت به او واگذار شد. این خانه در 4 قطعه زمین به مساحت مجموعاً 517 مترمربع احداث شده است. در نامه رسمی محسن طائب، قائم مقام سرپرست نهاد ریاست جمهوری خطاب به دفترخانه اسناد رسمی آمده است: «سلام علیکم. احتراماً با عنایت به اینکه این نهاد در نظر دارد عرصه و اعیانی خانه احداثی در پلاک 2926 اصلی و 3 و 4 فرعی از 2926 اصلی و 3 فرعی از 2927 اصلی واقع در بخش 3 تهران موضوع وکالت نامه شماره 47236 مورخه 11/8/67 را به نام آقای میرحسین موسوی خامنه ای انتقال نماید. خواهشمند است وفق مقررات جاریه نسبت به انتقال اسناد پلاک های فوق الذکر به نام مشارالیه اقدام نمایند. ضمناً برادر محمد نکویی به عنوان نماینده این نهاد اسناد مربوطه را امضاء می نماید.»

آنچه در خصوص این خانه قابل توجه است، قیمت معامله است. در حالی که ارزش مالی خانه حداقل متری 70 هزار تومان بوده است، این خانه متری 1000 تومان به موسوی واگذار شده است. مساحت ساختمان معامله شده 1011 متر مربع بوده است. در واقع مهندس موسوی خانه را با ارزش حداقل یک هفتادم بهای اصلی آن از دولت هاشمی به قیمت دوازده میلیون و هفتاد و شش هزار و هشتصد و چهل ونه ریال یعنی حدود یک میلیون و 200 هزار تومان دریافت می کند.

موسوی در حالی این منزل را به ثمن بخس دریافت کرده است که عیار ادعای قانون‌گرایی و اخلاق وی شب گذشته نیز در فحاشی غیابی علیه احمدی‌نژاد روشن شد.

ادامه مطلب ...