عکاس تازه کار

شیر و خروشید قدیمترین نمادهای ایران است

عکاس تازه کار

شیر و خروشید قدیمترین نمادهای ایران است

حسین کشتی نجات است و دیده بان این کشتی سید حسینی

حضرت حسین کشتی نجات و است و سفینه نجات و امسال تولد حضرت حسین و سید حسینی عزیر یکی شده است. حضرت حسین کشتی نجات است همان کشتی ای که دیده بانش سید علی حسینی است. حسین کشتی نجات و مرامش امروز مرام حضرت سید علی حسینی خامنه ای است. فرقی نمی کند تو اهل کوفه باشی یا هرجای دیگر مهم این است که روز عاشورا دلت تو را به صف امام عشق برساند یا نرساند و گرنه همه اهل کوفه به حضرتش نامه دعوت نوشتند. 

تو اگر روز عاشورا زیر خیمه حسین ماندی یعنی اینکه دلت را خدا اداره می کند، یعنی اینکه سررشته محبت عشق در دلت ریشه دارد....   

حضرت امام خامنه ای همه ما را توصیه کردند به تقوای:

«اگر قضاوت شما درباره آن کسی که با او مخالفید و با او دشمنید غیر از آن چیزی باشد که در واقع وجود دارد این تعدی از جاده تقواست (یا ایها الذین امنو اتقوا... و قولو قولا سدیدا) قول سدید یعنی استوار و درست. اینجوری حرف بزنیم. // من می خواهم عرض بکنم به جوانهای عزیزمان جوانهای مومن و انقلابی و عاشق امام که حرف می زنند می نویسند و اقدام می کنند کاملاً رعایت کنید اینجور نباشد که مخالفت با یک کسی ما را وادار کند که در نسبت به آن کس از جاده حق تعدی کنیم ظلم کنیم. نه ظلم نباید کرد؛ به هیچ کس نباید ظلم کرد.»
1389/3/14

 

اطلاعیه هیئت دولت درباره تعطیلی روزهای یکشنبه و دوشنبه در تعدادی

هیئت دولت در اطلاعیه ای اعلام کرد : به دلیل گرمای شدید وبی سابقه هوا در تعدادی از استانهای کشور و به منظور رفاه حال هم میهنان عزیز وصرفه جویی در مصرف انرژی ، ادارات دولتی و نهادها و سازمانها در روزهای یکشنبه ودوشنبه 20 و 21 تیرماه 89 در تعدادی از استانها تعطیل خواهد بود.


دیدن اصل خبر در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...