عکاس تازه کار

شیر و خروشید قدیمترین نمادهای ایران است

عکاس تازه کار

شیر و خروشید قدیمترین نمادهای ایران است

با عرض پوزش از دوستان

وقتی نوجوان بودم همیشه از کارمند شدن بیزار بودم. اما بالاخره بعد از عمری کار رسانه ای و به قول اصحاب لیبرال دموکراسی کار ژورنالیستی کارمند ..... یکی از دوایر دولتی شدم.

به استحضار دوستان و رویت کنندگان محترم می رساند رییس ما در اداره واقعا آدم با شعوری است.

همین که دید من اندک علاقه ایی به اینترنت و کار رسانه ای دارم یوزر پسورد اینترنش را به ما داد.

ماهم کلی ذوق از خودمان ترکاندیم.

در اولین گام یک وبلاگ خیلی خیلی باحال ایجاد کردیم و باقی قضایا.....

اما متاسفاه علی الظاهر دنیا بی مرام تاب دیدن خوشی ما را ندارد و همان یکی دو هفته اول ناگهان ظرفیت دسترسی به اینترنت رییس محترم تمام شد و ما ماندیم و یک سینه سخن ......

در خانه هم که همه قسم وسیله داریم جز یک دستگاه رایانه.

حالا به همراه زوجه محترمه تصمیم راسخ داریم پس از وصول اولین حقوق که احتمالا مربوط به چهار ماه پیش باشد یک دستگاه رایانه قسطی مبایعت فرماییم.

نظرات 3 + ارسال نظر
عروسک خانوم یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ب.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام مرسی هر چند که من نه زنم نه مادر شما هم به خانومتون تبریک بگید
ان شاء الله که زودتر مبایعت میفرمایید

نیک بین دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 ق.ظ

تو غلط می کنی مبایعت می کنی ..... طلب من را بیار بده

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:26 ب.ظ

به بابی (ممدحسین)سلام برسون- دمش گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد