عکاس تازه کار

شیر و خروشید قدیمترین نمادهای ایران است

عکاس تازه کار

شیر و خروشید قدیمترین نمادهای ایران است

ساختار شکنی دیر هنگام / وعده مبهم

تصمیم دیروز عصر شورای عالی اداری برای انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی یکی از مجموعه اقداماتی است که دکتر احمدی نژاد در پی آن است تا به وسیله آن روند تصمیم سازی و اجرا را در کشور آسانتر فعال تر و سریع تر کند.

این سناریو که قسمت پیشین آن در سال گذشته و با قرار دادن سازمانهای مدیریت و برنامه ریزی استان ها در زیر مجموعه استانداری ها عملیاتی شد و در پایان نیز منجر به استعفای قدرتمندترین رییس دستگاه برنامه ریزی کشور در دو دهه اخیر شد نشان دهنده عمق نارضایتی از عملکرد و نگرشهای این سازمان در دو دهه اخیر بوده است.

احمدی نژاد چند روز پیش این نارضایتی را در کنار کنایه هایی به نظام ناکارآمد بانکی و شرکتهای بیمه مطرح کرد و دیشب آن را وارد مرحله اجرایی کرد.

به هر حال تغییر مرتبه سازمان مدیریت هر چند که به نظر می رسد ابزاری برای راحت تر اصلاح کردن نگرشهای حاکم بر آن باشد اما نخستین گام در این مسیر است.

امید در این زمینه بر این است که دکتر احمدی نژاد این پرونده را به گونه ای جدی پیگیری کند و اجازه ندهد سرنوشت آن به مانند وعده برخورد انقلابی با مدیریت دانشگاه آزاد (کارتل اقتصادی هاشمی رفسنجانی عبداله جاسبی) گرفتار  فراموشی شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:20 ب.ظ http://baan3117.blogfa.com

مرسی بابت لینک !

ارام چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ق.ظ http://atashearam.blogfa.com

سلام . لطف کردید سر زدید ، بابت لینک هم .
در پناه خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد