عکاس تازه کار

شیر و خروشید قدیمترین نمادهای ایران است

عکاس تازه کار

شیر و خروشید قدیمترین نمادهای ایران است

من واقعا معتقدم خاتمی آدم دیکتاتور و مخالف خفه کنی است

بد خلقی ایشان را از کسانی که از نزدیک با او کار کرده اند بپرسید.
سال 81 در دانشکده فنی دانشگاه تهران سالن شهید چمران به مناسبت روز دانشجو خاتمی سخنرانی می کرد. نماینده جامعه اسلامی که رفت پشت سخنگاه (تریبون) شروع کرد به انتقاد از اینکه معین وزارت علوم را به باشگاه احزاب تبدیل کرده است و انتقادهایی تند از این دست.

انتظار داشتم خاتمی به عنوان مردی که شعار تحمل مخالف و فضای آزاد را می دهد دست کم یه حرفها این جوان گوش کند اما رفتار خاتمی کاملا برایم غیر منتظره بود.
 درست زمانس که نماینده جامعه اسلامی وارد مطالب اصلی صحبتش شده بود و مطالب نسبتا مهمی را مطرح می کرد خاتمی شروع کرد به دست تکان دادن برای دانشجویان دوستدارش و آنها را به هیجان آوردن / بی اعتنایی خاتمی به آن جوان و به هیجان و سر و صدا آوردن آن جمع بخش عمده ای از تبلیغات و ژست های خاتمی را در ذهنم بی اثر کرد.
واقعا اگر خاتمی به حرف های آن جوان گوش می کرد چه اتفاقی می افتاد. کسی که رییس جمهور می شود حتما آدم تیزهوشی است بعید است او به پیامدهای طرح کامل این سوال نیاندیشیده بوده باشد.
اگر آن حرفها شنیده می شد یقینا خاتمی باید پاسخ می داد و به زعم من چون پاسخ درخور و قابل قبولی برای این سوال حتی با سرهم کردن و خالی بستن نمیشد جور کرد / خاتمی با ترفندی مخالفش را به طرز هنرمندانی ای خفه کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد