عکاس تازه کار

شیر و خروشید قدیمترین نمادهای ایران است

عکاس تازه کار

شیر و خروشید قدیمترین نمادهای ایران است

چرا شهر آرام نمی شود

آشوب هایی که میرحسین موسوی به همراه برخی طرفدارنش و کمک همه جانبه سازمانهای تروریستی و کشورهای بیگانه در روزهای اخیر برپا کرده اند موجی از نارضایتی را در بین مردم ایجاد کرده است. 

این نا ارامی های در نگاه ابتدایی به عنوان یک تهدید برای نظام اسلامی به حساب می آید اما نکته مهم این است که برخورد و منکوب کردن اغتشاش گران برای دستگاه انتظامی و امنیتی کشور کار چندان پیچیده ای نیست اما اینکه چرا این دستگاهها در برخورد گرفتار تعلل شده اند پرسشی است که بسیاری از شهروندان مطرح می کنند. 

دلایلی که می شود برای برخورد جدی نشدن آشوب طلبی ها در نظر گرفت عبارتند از : 

  1. شمار اندکی از طرفداران معقول یک کاندیدا هنوز تصور می کنند حقی از نامزد آنها ضایع شده است. پس باید آنها به نتیجه قطعی برسند و مرز خود را با آشوبگران مشخص کنند. 
  2. نامزدهای انتخابات تقریبا همگی از نیروهای نظام بوده اند پس باید به آنها مجال داد از فضای احساسی بیرون بیایند و مسیر و مرزخود را مشخص کنند. 
  3. گروهک ها و سازمانهای تروریستی و کشورهای بیگانه در دوران مسوولیت محمد خاتمی مبسوط الید به گسترش پیچک های انحافی خود در کشور بوده اند و امروز روزی است که با همه توان وارد عرصه شده اند. این ایام فرصتی برای شناسایی و نا بودی آنهاست. 
  4. این آشوبها به نام حمایت از یک نامزد خاص بر پا شده است و چون مساله ای داخلی است باید نظام از ورود به حیطه های سرکوبگری پرهیز کند و بگذارد ملت خود حساب اغتشاش گران را برسد.
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ق.ظ

هر وقت ادب یاد گرفتی همه نظرشونو میگن

[ بدون نام ] دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:08 ب.ظ

حیف نون - حیف اون شیروخورشیدی که روی وبلاگت هست

فرهاد سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ق.ظ http://www.farhadgs.blogfa.com

دوست عزیز...بهتر نیست یه کم بیشتر تحقیق کنی ببینی کی قانون شکنه؟کی دروغ گو هست؟دیکتاتوری یعنی این...یعنی همینی که الان اتفاق افتاده...رای ما مردمو ......خودشون هم حساب نکردن!

در پست بعدی جواب پاسخ خود را شاید بیابی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد